Monday, June 14, 2010

Butterfly in my stomach

Weyh!!! Ketaq ceq..
Haa! tula perasaan bile da smakin hampir nk g practical. Another 1 day to go. Cuakk abess weyh!
Today mama bwak g pj tgk2 jalan ke office. Hahaha. Pasan cam office sndri lak. Before that singgah sha alam jump puan elly tunjuk proposal ntuk final project nnt. Alhamdulillah di approve jgak n puan elly bg tambahan idea sket2. Thanx soo much puan elly n aku mnx restu nk g wat practical. huhu. Da almost 3 taun upenye aku blajo ne. Alhamdulillah end of dis year akan ku genggam segulung ijazah!! Insyaallah....


Haa! Cakap bout practical. Aku dianta ke company bername Perfisio Solutions Sdn Bhd. Kire aku kje nnt under Utusan. Pulak aku dicampakkan ke department tutor.com! Mase briefing ngn encik izam dr karier.com hr tu diberitahu yg kje aku neyy kne byk keluar2. Xkesa la ape je pon akn diharungi selagi termampu. Insyaallah!
sebelom practical pon aku da agak nervous. Siap da pk nk pakai bju ape,kasut ape awal2 lg. hahaha. Giler excited kan. Nway , kwan2 wish me luck kayh. Pasni msty da jarang blogging da. Papepon akan dicurik mase ntuk update blog neyy.