Tuesday, April 5, 2011

1st meeting with PKM2 people

have a really havoc meeting last saturday with u guys! actually aku pon nyaris2 xpat pegi sbb tade transport. last2 naseb la aku ade kawan yg baek hati untuk pick up kat uma. thnx edan n scair. haa! nak dijadikan cerite lak dorg set tyme kul 6 tp kitorg dtg PALING AWAL kul 730. hahahaahaha.. kenapa lambat? tny lah driver. hahaha.. jamm sbb accident katenye.. hahaha..

ok ok.. sampai2 je aku trus terjenguk2 dak2 ne mane laa dorg. last2 nmpk muke pejal dr jaoh. wah!! excited gile weyh jmp korg. semua org aku salam. last2 aku dijadikan bahan siod je. lame2 sesi bertanye khabo , sorg2 name dak class aku sebut . yg terlintas trus kat pkran aku haziq . best fren , rakan se geng tdo lam class.. hahaha. dok sblah2 , 2-2 membuta lam class.. wah! terok perangai msg2. call haziq tp xdpt lam 15 mnt pastu received a fon call dr ajiq . aku ajak la dye join gathering kali ne. tak sampai setengah jam pastu dah sampai mamat ne.

dah abes makan semua mule lah kitorg berdiskusi sal event kali ne. ketua nye adelah pejal. alhamdulillah kitorg dah tetapkan date , venue , tyme semua. so , kitorg bercadang ntuk ke broga hills on 28/5. Yahooooo!!! tyme bday aku laa.. suke , suke , suke.. tp tolong lah korg ye jgn la plan ape2. fuhhh.. risau aku. cadangan 1st kitorg ke broga hills pd tgh mlm 28/5 tu pastu siangnye kitorg ke lembah pangsun ntuk berkelah , bbq , mandi mande , dating2..  hahahaha.. CANT WAIT WEYH!!

Dah settle berdiskusi , sesi pngumpatan semua kami pon mngmbil langkah ntuk ke next destination iaitu KARAOKE TYME!!! yeayyyyy3.. org plg gumbira akulah. setelah sekian lama tak melepaskan gian pgang mic. before gerak tu sempat lg la merakamkan beberapa keping gmba. wah!! skema ayat kaw. mmg xsah law aku g mne2 xbwak my lovely digital camera. every special moment must be captured.


 sesi pengumpatan 

 sesi mngexplore name2 tmpat yg best

 sesi diskusi dan menarik diri dr perbincangan

 yg ini sesi makan plg cpt n plg lmbat.. u know who's the one yg mkn lambat kan?

org kuat event kali ne.. 

2-2 org kuat

KAMILAH WARGA PKM 2 SM TEKNIK KLANG

setelah selesai sesi bergamba kitorg meneruskan ke xtvt seterusnya g karaoke kat quality hotel. walopon dpt karok sejam dlam ramai2 mcm tu tetap seronok. mcm2 telatah. kelaka sgt. video2 lam bilik karoke xpat diupload kpd tontonan umum krn video tersebut hny 18sx dan kami2 yg dibenarkan shj boleh.. wahahaha.. (tipu tipu tipu) hny gmba dpt nunjukkan kegembiraan kami. ppl borrow me ur eyes for awhile. :P

 aksi mnggedikkan diri dpn camera adlah wajib bg kami

 yg ne duet lagu ape tah..baldu biru kott..

 tragedi buah epal .. hahahaha~

semangat kawan2 aku ne karaoke.

  kami penat melalak mcm org gilerrrr.. :)

 ady nyanyi lagu ziana zain oke.. wahh!! bravo bravo..

 yg ne gaye rawkstar tp lagu JIWANG.. hahahahaha~

miss dis moment lah guysss.... beshh ooo...


RINDU KORG DOWWW!
CANT WAIT FOR 1ST EVENT NNT....