Wednesday, May 30, 2012

The 23rd Blast Birthday

Dah lame rasenye xupdate blog since i dah start bz kerja middle of april hr tu (intern je pon padahal) hahahaha.. Bukan xnk update tp mase tu xmengizinkan. Tapi kali nie digagahkan jugak untuk memblogging sebab nak cakap million thanks to those yg ingat and wish for my 23rd birthday xlupe jugak for all da presents given.

I’m getting older weyh! hahaha.. Baru 23 mude remaja lagi maa.. Hahahaha.. At least I know that I have friends, family, boyfriend dat care enuff bout me to take time out of their busy schedules to wish me. Xkire la kt  facebook , twitter , bbm , messages , whatsapp. Truly make my day taw! 


Balik dari kerja encik boyfie #SiJambuKesayangan pick up and katenye nk g mall sbb nk tuka his battery jam. Follow jelah and i g alter jam pemberian encik boyfie. Seperti biase after work mmg kebiasaan nye kitorang akan dinner together tp last nite a bit different sbb dye nak ke mall dlu la , anta earfon kt sis dye la pastu pusing tah mane2 last2 ke seksyen 7 jgk. Katenye nk bawak makan kat tempat special and i guess around my house je rupenye bukan. 



Daym!! Kene prank haaa.. Tq guys for the celebration.. Terharu sgt2 smpai speechless jumpe korg. Tu yang senyap je tuh. Even its among people dat i closed je yg celebrate last nite dah cukup buat I'm the happiest birthday girl on dat day. Tq soo much guysss... Sayang korg!



(dah macam artis haaa disuluh dgn lampu suruh bg ucapan)
tq anep & boyfie (kepala yg plan) zaem , abg wan , kenteng , captain n sue sbb bersubahat ngn mereka. 




Balik2 je bukak pintu bilik I received another birthdayy present from my housemate. 
Tq mieza , aneez n bell. 



tq #SiJambuKesayangan
**Apps yg digunekan for this picture #instagram


I LOVE IT!!! #2ndGift #SiJambuKesayangan
**Apps yg digunekan for this picture #instagram

tq jgk yayunk lanje pavlova , delicious #FavouriteEver



tq daddy for the gifts.. :)