Sunday, October 28, 2012

In the making of cake batik

Finallly, we've made the simplest cake / cookies ever. Thankiu my darlink sweetheart dtg uma for aidiladha and help me to bake the cake / cookies..

Kinda excited sbb first time nak try buat this simplest cake batik TOGETHER ok? After dinner with my family at home suddenly he ask me "bilenye nak bake kek batik?" and I answer "jap jap lg lah tunggu awak balik nnt I buat lah" suddenly he offer "jumm i tolong buat.." i was like "eh? Tayah2.. Buat susah susah je.. Nnt semorang dah tido nnt i buat la.." and he just answer ok.

Masuk dapur again untuk buat minuman panas and plus i sediakan bahan bahan kek batik.. Suddenly muncul lah sijambukesayangan nie terus ambil biscuit and tlg patah patahkan. I was like eh??? (tapi dalam hati alahaiiii suwwwitlah awak nie)

And the process goes well.. Kecoh dapur sekejap dikerjakan kami berdue. I had soo much fun. Thank u syg for coming to my house and thanks again sbb tolong buat kek batik. Hee.. Love you endlessly my jambu..