Tuesday, January 8, 2013

Sending baby boi to PLKN

Seawal 630 pagi mama dah kejut bangun nak hantar my youngest brother ke Stadium Shah Alam. Awal sangat kan? Haa.. Biaselah my mom always wanna be there on time. By 8 dah sampai Stadium before that we having the last breakie with my lil brother kat area seksyen 13.

Sampai je Stadium i kene tolong my brother register and hantar barang2 ke dalam bas. Yela sbb im the only one dalam family yang berpengalaman on this thingy. Sangat cepat mase berlalu sesudah register my brother terus naik bas. Before that salam peluk cium bagai and die dok lah dalam bas tu diam diam.

I wonder why lah awal sgt? Sbb time i dulu parents boleh hantar sampai ke bas but this time parents xdibenarkan. Seawal 830 my brother dah ade dalam bas. Sejam jugak menunggu untuk bas bergerak ke kem masing masing. Batch my brother is the 1st batch Pengarah PLKN nak launch and mmg seawal 830 dah kene naik bas. And suprisingly it was lived on Selamat Pagi Malaysia , TV1. Spotted im on teeeveeee!! Huhuhu..

Sebak jugak bile 1st time nak berjauhan with him. Almaklumlah anak manje mama katekan. So, bile die berjauhan rase sunyi la jugak. And my brother telah dihantar ke Kem Millenium, Beranang, Selangor. And we have been there before sbb my dad pernah bawak g melawat kawasan a week before.

And alhamdulillah by 10 am he call me that he safely arrived and dah nak bagi his BB kat staff plkn. Till we meet again my lil brother. Take good care of yourself and be a nice leader as well.. Insyaallah evry 2 weeks we gonna visit u there baby boi.

After sending my brother kat Stadium #sijambukesayangan i yg semalamnye beria nak jugak anta adik I baru bangun tido. And terus nak ajak I keluar dating. So, we decide nak ke BB as we all nak shopping!!!!! Lame gile x dating kat KL hari2 dating area shah alam, subang, pj, damansara je. Once a while ke KL jugak.

Dari BB ke Ampang sbb dye ade keje sikit after that ke Setia City Mall pulak. Alhamdulillah I'm blessed with the day with my precious one. Thank you baby spending ur time with me. Thanks 4 da gift and I LOVE YOU thoo much! Hehehehe..