Monday, March 4, 2013

Hey there STALKER!!


thank encik GOOGLE

Xpenah penat ke dok asyik nak stalk orang? Dah xde life? Or your life getting boring? Haissss.. Kinda shocked to me when one of my friends know all my activities. Each activities ok?? Dating kat mne? Makan ape? Lepak dengan sape? Pegi club mane? Dengan sape? Ehhh.. Itu fitnah!!! I dunno what to say to the stalker yang tak bertauliah nie tapi pls lah kawanku yg comel lotei tayah la nak stalk orang, bukan I sorang tapi semua my friend di stalk nye. Kononnye collect all the HOT stories to spread it out! Get ur own life lah boleh? Plssss lah U ade boyfriend yg boleh bla laaa mukenye (boyfriend i lg super duper handsome) , U ade boyfriend yg overprotected jugak. Boyfriend U xkasi sepenuh tumpuan ke kat U sampai U kene stalk orang each days. Boyfriend U xajar u how to act like a matured girl? Kate boyfriend kaw KERRLASSSSS takkan perangai gf macam minah kampung pon bf tak tegur? Kemon girl make ur life happier than mine. Tak perlu nak stalk orang and spread to others about my life. My life is my life!! Your life is your life!! Plsssss.. Stop being STALKER!! Xde faedah pon untuk jadi kiah propa yg bz body hal orang lain. Dapat dosa lg ade lah.