Saturday, May 4, 2013

#ASOT600KL & #FMFAKL

Kemungkinan pada yang lihat post kali ni hairan sebab #ASOT600KL & #FMFAKL telah berkurun lamenye berlangsung which is in the middle of March. Tapi disebabkan bz sgt dgn my final year project so I've decided utk postpone all the post untuk blog and now i kene susun blk semua entry yg akan di post. So agak ketinggalan tapi I tetap nak post. Suke hati lah kan? It's my blog maaa.

Ok nak dijadikan cerita i've bought #ASOT600KL tix melalui my friend Fizie. And I was so excited sgt nak pegi sebab Armin Van Burren (world no1 dj) turun KL for the first time. I've bought 3 tix. 2 for me and boyfie and another 1 is for my friend Ajad. Seawal 6ptg I dah siap and wait for my boyfie balik kerja and trus gerak Sepang.

Nak dijadikan cerita untuk #ASOT600KL mmg nasib kitorang sgt malang. Hanya yang mengetahui je yang tahu cerita disebalik tabir. (tanak cte lebih3) hahaha

Untuk keesokan hari pulak which us #FMFAKL mmg xde plan nak pegi and around 7o'clock received a phone call dari my classmate Ajan ajak pegi and I was too excited nak pegi sbb kejadian semalam yang mungkin takkan dilupekan.

So kami berdua enjoy all night long with the 2 passes of Media ok? Thank you Fara sbb kasi Media passes. Fara is my ex classmates and she is NSTP staff which is Harian Metro punye olang. Disebabkan kami ade Media passes kitorang boleh masuk VVIP punye tempat and backstage sesuka hati. So kamilah raja disitu. Haha sukenyeeee!!!!

So tanaklah bebel panjang2 sbb nak kasi korang tgk gamba gamba yg ohsem from us. Anyway, Rita Ora, PSY, Fun, Blog Party, The Prodigy, Sidney Samson was ohsem!!!

I've recorded the vdeo performing by PSY, FUN and etc at my keek account. Anyone yang tawu my keek acc silalah melawat and follow subscribe ok? To haters i think no need to bz body with my keek or whatever social media lah yg ade name i. Jgn bz body ok??